joi, 30 august 2012

POLITIE POLITICA?!

Asa cum am mai spus, in data de 12 Ianuarie 2012, am fost prima persoana care a iesit in strada sa protesteze in Judetul Mehedinti, apoi s-au adunat zeci si uneori chiar sute de cetateni. Am protestat impreuna pana in data de 07.03.2012, apoi am continuat  protestul de unul singur pana in data de 11.06. 2012.
In calitate de organizator am solicitat in mod repetat autorizatie din partea Primariei, dar fara rezultat. Chiar daca am protestat fara autorizatie si am fost permanent monitorizati de jandarmi si seful lor, fost securist, col. Erceanu, nimeni nu a fost amendat ori retinut. 
Din data de 07.03.2012, cand am ramas unicul protestatar, au inceput sa curga amenzile, asta in ciuda faptului ca fiind singur nu necesitam nici autorizatie si nici nu mai puteam produce atata zgomot ca inainte.
Urmare "vizitei" primite in data de 07.03.2012, din partea unei echipe formate din 3 politisti si 4 jandarmi, am fost in audienta la Seful Politiei Judetene pentru a afla cine a reclamat ca tulbur linistea publica. Iata raspunsul primit din partea Sefului IPJ Mehedinti:
Urmare comunicarii IPJ m-am adresat, in baza Legii 544/2001, Institutiei Prefectului. Mai jos e raspunsul ospatarului parvenit Prefect.
M-am adresat si securistului parvenit Sef al Jandarmeriei Mehedinti:

Totul s-a schimbat dupa numirea noului Prefect, din partea USL. Initial am aflat ca odata cu plecarea lui Mîtu a disparut si corespondenta adresata Politiei, dar urmare perseverentei mele si intelegerii primite din partea Domnului Prefect Draghiea, astazi am reusit sa intru in posesia documentului. Corespondenta lui Mîtu este o dovada clara a controlului politic exercitat de slugile regimului criminal Basescu asupra institutiilor militarizate si folosirea acestora pentru suprimarea unui drept constitutional. Trecand peste faptul ca o plangere pentru tulburarea linistii publice se face la Politie, nu la Prefectura, iar plangerile pentru comiterea unor fapte penale se fac la Parchet, faptul ca aceasta sluga parvenita a folosit formula ca "prin expresiile scandate, lezeaza demnitatea si onoarea reprezentantilor institutiilor statului", expresie care, pentru cunoscatorii limbajului Securitatii, inseamna "denigrarea politicii partidului si statului", este un act de politie politica, un atac la drepturile omului. Doresc sa mentionez ca desi in cateva randuri au venit la mine echipe mixte din care au facut parte si politisti, acestia m-au tratat intotdeauna cu respect si m-au amendat doar o singura data, cu siguranta la insistentele slugii basiste, dar procesul-verbal de sanctionare nu l-am primit niciodata. Mai stiu ca parvenitul Mîtu a incercat, in cursul lunii Martie, demiterea Sefului IPJ Mehedinti. Dar iata documentele in cauza, judecati si dati mai departe...







In final o veste buna pentru mehedinteni, fostul securist Erceanu, Seful Jandarmeriei Mehedinti a fost eliberat din functie. Veste rea pentru romani, el a fost numit comandant la scoala de jandarmi de la Baneasa, deci nu mai indoctrineaza doar cateva sute de jandarmi, ci generatii intregi. Interesant este ca dupa recenta sa plecare s-a hotarat si Parchetul Militar Timisoara sa dea drumul la cercetare in cele trei dosare penale pe care le am cu Jandarmeria Mehedinti. 
JOS BASESCU SI CLICA LUI MAFIOTO - SECURISTA! DEMISIA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu