vineri, 29 noiembrie 2013

ACTIVITATEA CIVICA DIN DATA DE 29.11.2013

Am inceput cu seful mafiei din Mehedinti, "inteligentul" dottore Duicu, "pretenul" tradatorului dottore Ponta.


                                       

Am continuat cu "legalistul" prefect Nicolae Drăghiea, care se face ca nu vede, nu aude...


Si am incheiat cu modul in care primarul militian iroseste banii contribuabililor, ala ce a ajuns cunoscut si in Anglia pentru eutanasierea cainilor si pe care "il duce Duicu de cravata".


Iar ca "bonus" am si o scurta inregistrare, de acum doua saptamani, cu viceprimarul din Drobeta, PSD-istul Marius Screciu...


Pentru binele romanilor si a tarii sper ca predictia mea sa se indeplineasca cat mai curand!

Atentie!
Este interzisa copierea sau reproducerea publicatiilor acestui blog in scop politic sau comercial.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu