sâmbătă, 29 martie 2014

PRESA ESTE CÂINELE DE PAZĂ AL DEMOCRAȚIEI?

Mai țineți minte expresia “presa este câinele de pază al democrației?”

În anul 2011 Uniunea Națională a Judecătorilor din România reamintea "membrilor CSM că rolul de câine de pază al democrației pe care îl joacă presa liberă este fundamental într-o societate democratică".
   
Un an mai târziu, "senatorul independent" Mircea Geoană, într-un articol postat pe blog, acuza USL si PDL că încearcă să-și "atașeze la butonieră" societatea civilă din România și s-o transforme într-un "câine de casă".

Eu am ajuns la concluzia că majoritatea jurnaliștilor nu sunt  "câini de pază al democrației", ci niște cățeluși în menajeriile mogulilor sau javre în slujba baronilor... Cei ce păreau cândva lupi acum fac sluj și atacă la comandă. De ce? Simplu, fiindcă a intervenit foamea, foamea de bani și putere...

Așadar în subiectul ce îl voi trata este vorba despre un "ziarist controversat"... nu că aș avea ceva personal cu individul, ci doar pentru că își permite să arunce cu praf în ochi semenilor. Las cititorii să evalueze personajul...

Din păcate am cunoscut "ziaristul", al cărui nume nu-l amintesc fiindcă momentan nu am lămâi în casă, care acum o lună își făcea singur reclamă că "este deja un nume", când în primăvara anului 2011  l-am huiduit pe Boc la Drobeta și el era "colaborator" la Antena3, așa cum este și acum... prin multe alte locuri.


Ca unul trecut prin "mâinile" Securității am realizat că individul este un lunecos... ce joacă la mai multe capete și l-am evitat. Dar cum în decembrie 2012 acesta a fost prezent la protestele legate de ziaristul agresat, care-i este și rudă și apoi m-a invitat de câteva ori la emisiunea ce o prezenta la televiziunea Galaxy, unde apoi am devenit "colegi", am avut ocazia să îl cunosc cu adevărat.

Relația pe care am avut-o cu acest "ziarist" s-a încheiat subit în august 2013, când am înțeles că a redevenit supusul coruptului Duicu... iar eu nu-mi permit să am cunoscuți care nu prețuiesc onoarea și demnitatea. 


1. Așa cum se vede din înregistrarea postata pe link-ul de mai jos în data de 12.12.2012 "ziaristul" a fost prezent când baronul m-a denumit pe mine și soție "slugile PDL-ului" și lui i-a spus "cât furi de mult". Eu și soția am depus plângere penală împotriva lui Duicu și acesta a fost sancționat cu amenda administrativă pentru "purtare abuzivă". "Ziaristul" a spus că va depune și el... dar a mințit.

http://romani-in-lanturi.blogspot.ro/2013/03/dictatura-psd-in-mehedinti.html 

Se pare că individul și-a asumat calitatea ce i-a fost atribuită de Duicu. Și spun asta fiindcă tot în ziarul de acum o luna a publicat pe prima pagină, fără să știu, un mic comentariu la adresa mea, iar alături, întâmplător sau nu, unul pe măsură ce-l peria pe Duicu.
 



Apoi, în același ziar, personajul pretindea că este "dușmanul numărul I" al hoților și declara "public război mafiei construite sub umbrela statului".
 


Ca în final, ultima pagina să fie ocupată de un amplu articol în legătură cu averea unui alt "controversat", Cristian Bușoi.
Care e problema? Una... MICĂ, articolul este un plagiat, fiindcă materialul a fost în totalitate produs și publicat pe acest blog de subsemnatul în data de 04.07.2013.

http://romani-in-lanturi.blogspot.ro/2013/07/saracul-milionar-cristian-busoi.html 
 




 
2. În data de 16.04.2013 personajul în cauză a fost prezent, a discutat și mi-a livrat "amenințarea cu moartea" din partea unui grup interlop ce este folosit de Duicu în campaniile electorale...

http://romani-in-lanturi.blogspot.ro/2013/04/daca-mai-stati-in-strada-o-sa-fiti.html 

Așa cum se vede din documentele de mai jos, Parchetul a dispus recent clasarea dosarului penal de amenințare fiindcă "ziaristul" ce s-a lăudat de nenumărate ori la televizor că mi-a salvat viața, ce a fost implicat direct și cunoaște personal făptuitorii ca fiind ciomăgarii folosiți de "analfabetul" Duicu la alegeri, a refuzat să se prezinte la organul de cercetare penală pentru a fi audiat. Iar asta s-a întâmplat pe vremea când eram încă "cunoscuți"...





O mizerie... organul de cercetare penală avea la dispoziție pârghii pentru a obliga martorul să se prezinte la audieri, însă dosarul a fost mușamalizat fiindcă era vorba de corupții Duicu și Ponea...
De ce nu s-a prezentat martorul la audieri? Pentru că a fost direct implicat în această înscenare pusă la cale de Duicu și slugile lui.
De ce organul de cercetare nu l-a obligat? Simplu, fiindcă nu au vrut... milițienii lui Ponea, șeful IPJ Mehedinți și "mâna dreapta a baronului Duicu", au fost participanți activi la înscenare.

Acțiunea din data de 16.04.2013 a fost rodul unei înscenări pusă la cale de grup criminal organizat din ordinul baronului Duicu și cu implicarea slugilor sale și a milițienilor. Văzând că amenzile, încercările de a mă denigra și dosarul penal fabricat nu mi-a închis gura, cloaca infracțională a încercat să mă facă multiplu... adică corupere de minori, amenințări la adresa organelor de stat și în final amenințarea cu moartea la adresa mea.
După cum se vede din aceste înregistrări video, nepublicate până acum, servitorii de la televiziunea lui Duicu au știut de înscenare fiindcă au apărut în zonă și început filmările chiar înainte de incident. Popescu, președintele PSD Orșova, finul lui Duicu și cel care în iunie 2012 a ordonat recidiviștilor din subordine să mă agreseze la Orșova, a fost și el prezent în zonă, la fel cum au fost și ciomăgarii lui Duicu și doi milițieni în civil care filmau...

Iată ciomăgarii lui Duicu discutând înainte de acțiune...


Popescu, fi-su și viceprimarul Screciu, toti acoliții baronului...

                                           

Au venit la "muncă" și servitorii baronului de la "cocina TV"...

   

Au început înscenarea prin a mă irita, apoi provoca să le spun eu ce să strige și în final să fiu de acord să-i omorâm pe guvernanți...




  Iată-l și pe finu' Popescu, finanțatorul "ziaristului controversat"


Instigatorii sunt iritați ca nu le fac jocul... pentru a fi arestat...



Și dacă tot nu a lucrat coruperea de minori și instigarea la omor, apare "salvatorul"... dar nu al meu, ci al infractorilor înscenării.



Uneori stau și mă gândesc câți ani de pușcărie aș fi primit dacă cădeam pradă acestei înscenări... pusă la cale de niște gunoaie?

3. În data de 02.05.2013 "ziaristul" m-a invitat "la mici"... discuții și spus că are informații conform cărora clanul Nicolicea este pe punctul de a bate palma cu Duicu "iar noi doi o să rămânem pe dinafară". Când i-am amintit că pe mine nu mă interesează nimic altceva decât interesele cetățenilor, acesta mi-a spus că pe el îl interesează... bunăstarea familiei sale, apoi pur și simplu l-a sunat pe Duicu și i-a spus: "Domnul Olteanu vrea să vorbească cu dumneavoastră". Abia când am auzit vocea coruptului am realizat că nu e glumă... deci, după ce Duicu a spus "da, vă ascult", eu l-am întrebat: "Bă dottore, când îți dai demisia?"... după care Duicu a închis imediat.

Atunci am înțeles de ce acest "reporter" care, conform spuselor sale, i-a făcut campanie lui Duicu în 2008, a mâncat din același ceaun și dormit în același pat cu coruptul, ținea "la sertar" informații ce ar fi putut trimite după gratii majoritatea corupților din Mehedinți... pentru că îl interesa doar profitul personal.
  
Totuși, parcă sună mai bine să se spună de cineva... a murit ca un lup urlând și mușcând, decât ca o javră călcată pe cap de stăpân.


Atentie!
Este interzisa copierea sau reproducerea publicatiilor acestui blog in scop politic sau comercial.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu