luni, 5 mai 2014

PONTA HUIDUIT A TREIA OARĂ DE OLTEANU

Astăzi l-am huiduit pe "FĂ" Ponta pentru a treia oară. Prima dată a fost în martie 2012 la Drobeta, iar a doua oară acum zece zile, în data de 25.04.2014, tot la Drobeta. Actiunea civică de astăzi a avut loc în comuna Bălăcița și în satul Gvardenița, locul de baștină al soției.
Clownul deghizat în premier a sosit cu elicopterul până în orașul Vânju Mare și apoi cu mașina la Bălăcița. De remarcat este că tot traseul de la Vânju Mare până la Bălăcița a fost înroșit de afișe electorale PSD, pe toți stâlpii electrici și podețe, după cum se vede din fotografii.
Toate ar fi fost OK dacă ciuma roșie nu și-ar fi pus slugile să mă agreseze fără motiv. Astfel la Bălăcița, doi milițieni de la postul comunal, din care unul, în discuția avută anterior sosirii plagiatorului, mi-a spus că a fost transferat de la Directia Circulație a Poliției București, deci este poamă bună, în momentul în care a oprit coloana în fața primăriei mi-au spus "domnu Olteanu, vă rog să vă legitimați" și apoi mi-au răsucit mâinile și uzat de violență pentru a mă îndepărta de trădător. Rezultatul se vede in imagini, două echimoze. Ulterior, în Gvardenița, președintele PSD Bălăcița și două slugi PSD-iste  m-au bruscat repetat cu intenția de a mă împinge într-o râpă.
Concluzia: aceasă organizație mafiotă nu are nimic comun cu interesele cetățenilor, democrația și statul de drept! Ciuma roșie vrea să pună stăpânire pe această țară, să domine prin forță și teroare. Români, dacă doriți să trăiți într-o țară democratică este cazul să luați atitudine!
Și apropo, în penultima înregistrare video, după ce-i spun că a avut dreptate Antonescu când a spus că este  un "laș, mincinos și trădător", mincinosul ordinar mi-a răspuns "dar la noroi de ce nu ai venit dom'le?". Ăsta nu știe că eu nu sunt prefect, nu dețin vreo funcție publică și nici politician nu sunt, iar în calitate de cetățean nu mi-a solicitat nimeni ajutorul... Dar are tupeu clownul.









                                  
                                     
                                    

                                     
                                   
















Atentie!
Este interzisa copierea sau reproducerea publicatiilor acestui blog in scop politic sau comercial.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu