duminică, 10 august 2014

BĂ CORUPȚILOR... VREȚI SĂ "MĂ CUMPĂRAȚI"?

În urmă cu 20 de ani, eu și soția, am decis ca la bătrânețe să ne  retragem și să trăim liniștiți în țara unde ne-am născut fiindcă nu România, ci acțiunile unor gunoaie ale Securității și slugi ale regimului comunist ne-au supus la represiune și adus suferință...

Așadar am cumpărat un teren intravilan de 2100mp în orașul Vălenii de Munte, jud. Prahova, acolo unde eu sunt născut... 

Datorită abuzurilor și amenințărilor la care am fost supuși în ultimii doi ani de mâna criminală a corupților din haznaua PSD cu aportul acoliților din instituțiile statului am decis și comunicat public încă din ianuarie anul curent că după alegerile prezidențiale vom părăsi România și nu mai suntem interesați să revenim.

Iată însă că jeguri ale acestei organizații mafiote de crimă organizată încearcă acum pe căi josnice să mă împiedice să vând acest teren, sperând că îl vor putea acapara ei moca...

Așa cum am spus terenul are 2100mp, o deschidere la stradă de 46,5m cu toate utilitățile la gard și se afla la 50m de DN1A, adică soseaua Ploiești-Cheia. Menționez că fotografiile le-am făcut acum 7-8 ani, între timp s-au construit mai multe case în jur, iar prețul solicitat pentru parcelele nevândute din spate, care nu au deschidere la stradă este de 25€/mp. Eu cer doar 18€/mp... negociabil.

Pentru jeguri am o veste, nu mi-e foame, deci nu sunt disperat să-l vând, nu poate fi decupat și am moștenitori, așa că... marș la muncă! Până atunci îl voi folosi pentru a face reclamă pro bono acestei organizații mafiote ce reprezintă o amenințare la adresa democrației și statului de drept.

s

Atentie!
Este interzisa copierea sau reproducerea publicatiilor acestui blog in scop politic sau comercial.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu