duminică, 10 iunie 2012

Gunoi al Securitatii, cu materialul clientului.

                                   

Fostul informator Basescu afirma in "Condamnarea Comunismului" astfel:
"Regimul comunist din România a fost ilegitim şi criminal."
"Condamnând sistemul comunist din România, îmi afirm admiraţia pentru eroismul celor care s-au opus dictaturii, de la luptătorii din rezistenţă şi militanţii partidelor politice anihilate de comunişti şi până la disidenţii şi opozanţii perioadei Ceauşescu."
"Menţionez aici acţiunile constante de marginalizare, compromitere şi lichidare a oricăror forme de gândire şi acţiune liberă: ... acţiunile împotriva unor disidenţi, oponenţi şi critici ai regimului."
"Dreptul de a condamna ni-l dă obligaţia de a face să funcţioneze instituţiile statului de drept într-o societate democratică."
"În numele statului român, îmi exprim regretul şi compasiunea pentru victimele dictaturii comuniste. În numele statului român, cer scuze celor care au suferit, familiilor lor, tuturor celor care, într-un fel sau altul, şi-au văzut destinele ruinate de abuzurile dictaturii".
"Nici o bunastare nu e posibila intr-o societate de oameni neliberi".
"Dar vinovate nu sunt instituţiile statului de drept, ci modul în care noi le facem să funcţioneze, modul în care mulţi înţeleg să le utilizeze pentru realizarea propriilor interese."
"Orice maşinărie administrativă, ca să funcţioneze, are nevoie de oameni calificaţi nu numai profesional, dar calificaţi şi pentru democraţie şi libertate."

Eu, Ion Olteanu, opozant al regimului comunist, afirm fara retinere ca spusele lui Basescu au fost pura demagogie sau in jargonul lui, de javra ordinara, "ba, muie ti-am spus".

Dovada?! CICIC JENICA, gunoi al Securitatii, fostul colaborator semi-analfabet "Stefanescu", acum primar al comunei Burila Mare, care desi declarat "colaborator al Securitatii" de Curtea de Apel Bucuresti ", se afla in functie pentru ca a trecut de partea puterii. Totul a fost posibil cu ajutorul Parchetului care, printr-o ordonanta ilegala, l-a sanctionat doar cu amenda administrativa pentru falsul in declaratii comis cu ocazia candidaturii, la fel si pentru alte patru falsuri in declaratiile de avere constatate de A.N.I., la sesizarea subsemnatului, agentie ce a concluzionat si ca averea sa depaseste veniturile familiei.

Totul a inceput in anul 2009 cand eu si sotia am intrat in posesia dosarelor de urmariti ai Securitatii. Documentele m-au ajutat sa inteleg modul criminal in care a actionat masinaria de represiune a Securitatii comuniste, dar si cat de norocosi am fost ca am scapat cu viata... 

Documentele din dosare dovedesc clar ca in 1983 am fost arestat si condamnat de Tribunalul Militar Timisoara din ordinul Securitatii. Arestat fiind am fost tinut permanent la carcera, nu am inteles insa de ce mi-au nituit lanturi de maini si de picioare ca unui animal, insa acum stiu. Acasa am lasat o sotie si doi copii, toti muritori de foame, asta pentru ca sotia a fost eliminata din invatamant, cu doua zile inainte de arestarea mea, intrucat "a avut atitudine ostila la adresa politicii partidului si statului si deci pozitia sa nu era compatibila cu profesia de invatotor". Abandonata de toti cei din jur, presata de autoritati sa divorteze si fara posibilitatea de a asigura tratament adecvat fetitei de numai 8 luni, care doar ce scapase cu viata dupa 2 luni de coma din cauza unei meningite, imediat dupa arestarea mea, sotia a devenit tinta unor praduitori, gunoaie ale Securitatii, care au profitat de pe urma suferintei noastre, iar acum sunt protejati de sistem.

A venit ziua unuia dintre gunoaiele Securitatii, CICIC JENICA, Primarul din Burila Mare, Mehedinti.



Aceste pagini din "Nota de Constatare" a CNSAS indica clar ca intrega activitate a gunoiului Securitatii, timp de trei ani, a fost in legatura cu familia Olteanu, dar si faptul ca in mapa anexa a dosarului de colaborator, ce trebuia sa contina activitatea colaboratorului nu s-a gasit nici o nota informativa. Dosarul gunoiului a fost "periat", au ramas doar copertile, ca la Basescu, iar fara activitate nu poate fi constatata calitatea de colaborator. Idiotii care i-au "periat" dosarul nu au stiut ca Securitatea punea un set din notele informative si in dosarul urmaritilor, ori poate ca nu au avut acces la dosarele noastre de urmariti, intrucat dupa plecarea noastra definitiva din Romania, dosarele noastre au fost arhivate la Departamentul Securitatii Statului Bucuresti.
Cine si cum a fost "periat" dosarul gunoiului? Pai astept de trei ani raspuns de la un general, Marian Tutilescu, Seful Departamentului Schengen, contaran cu Cicic, Sef al IPJ Mehedinti 1992-1998 si de care se stie ca l-a scapat de numeroase dosare penale pentru hotiile facute.

Cat despre CNSAS, au jucat si ei o carte, afirmatia ca nota informativa din 15.06.1986 nu s-a regasit in dosar este falsa. Problema este ca acea nota informativa a fost data la 4 luni dupa plecarea noastra definitiva, cand nu mai eram cetateni romani, ea fiind una dintre probele ce arata ca am fost urmariti de serviciile de spionaj, mai ales ca SIE nu ne-a dat acces la dosare.
Aceasta este nota din 15.06.86, "baietii" cu brate lungi de la Directia III, ma monitorizau.
Ordonanta Parchetului, prin care s-a constatat falsul in declaratia de candidat ca primar in 2008, este ILEGALA, intrucat solutia s-a dat inainte de constatarea calitatii sale de colaborator de catre Curtea de Apel Bucuresti. Dar asa functioneaza justitia, pentru cei cu protectie...



Hotararea definitiva si irevocabila prin care Curtea de Apel Bucuresti a constatat calitatea de colaborator al Securitatii paratului Cicic Jenica care, conform legii, a facut politie politica.

Conform art.68 din Legea nr. 215/2001, Primarul indeplineste urmatoarele atributii:
"a) asigura respectarea drepturilor si libertatilor fundamentale ale cetatenilor, a prevederilor Constitutiei, precum si punerea in aplicare a legilor, a decretelor Presedintelui Romaniei, a hotararilor si ordonantelor Guvernului; dispune masurile necesare si acorda sprijin pentru aplicarea ordinelor si instructiunilor cu caracter normativ ale ministrilor si ale celorlalti conducatori ai autoritatilor administratiei publice centrale, precum si a hotararilor consiliului judetean;"
In urma investigatiilor pe cont propriu am constatat ca gunoiul Securitatii s-a imbogatit ilegal si ca atare am sesizat A.N.I., care in urma cercetarilor a concluzionat ca declaratiile de avere a lui Cicic nu sunt conforme cu realitatea, ca averea sa depaseste veniturile familiei si ca atare a sesizat Parchetul Drobeta Turnu Severin. Parchetul a constatat 4 falsuri in declaratii, dar nu s-a legat de averea ilicita sau frauda fiscala si i-a mai dat 1000 lei amenda administrativa pentru ca dosarul sa nu ajunga in instanta si sa faca cumva cazier ca sa nu mai poata candida.
Am studiat dosarul si am fost socat de faptul ca un cetatean din Jud. Alba, ai carui parinti erau din Burila si au fost deportati de comunisti, a fost purtat pe drumuri de gunoiul Securitatii timp de 7 ani pentru improprietarire. Iar in ziua in care Cicic i-a dat omului adeverinta pentru cele 50 de hectare revendicate, gunoiul le-a si cumparat de la cetatean pentru suma de 2500 lei, adica 50 de lei hectarul, cat un kilogram de carne. Dupa cateva zile Cicic a donat cele 50 de hectare fiului sau care, cateva luni mai tarziu, le-a vandut unui italian pentru 65.000 lei. Si asta este mizilic fata de sutele de hectare luate cu japca de la cetateni si jaful banilor publici, dar Tutilescu vegheaza...
Asta avea de spus rebutul uman cand Duicu a mimat ca l-a dat afara de la PSD.
Asta a spus Prefectul de Mehedinti, pe care il cred de buna cuvinta, in data de 28.05.2012, in legatura cu primarii pe care i-a suspendat, printre care si Cicic Jenica, insa am inteles din discutiile purtate ca este presat de Duicu si Bucuresti sa faca ce nu trebuie...
Iata ca s-a confirmat, Prefectul a fost dezinformat, Duicu a intervenit si gunoiul Securitatii a fost singurul primar reinstalat de instanta, pentru a-si putea aranja realegerea in liniste. Pe 29 Mai cand am fost la Prefect cu Certificatul, nu-i venea sa creada si mi-a spus ca "asta inseamna sinicidere" ...

In documentul de mai sus se vad cateva din sarcinile trasate gunoiului de catre Securitate, printre care si "sa stabileasca orice actiuni ale acesteia, relatiile, indeosebi cu cetatenii straini".






Iata ca la urmatorul "vomitat" rebutul uman, pentru a le satisface asteptarile, a inventat un "arab" care ma scotea din inchisoare si ne trecea frontiera... Aceasta "informatie" m-a pus in lanturi!


Dupa eliberarea din inchisoare, teroarea Securitatii a continuat. Aceste documente indica cateva dintre masurile luate de Securitate impotriva mea si a familiei mele.


Totusi, spre surprinderea tuturor, Ion Olteanu nu a fost ingenuncheat ! Securitatea a fost cea care, in mod tacit, s-a recunoscut neputincioasa si a cerut sa fim lasati sa plecam.

Viza din pasaport este dovada trecutului meu de disident anticomunist ! Eu si familia mea am plecat legal Romania si am fost acceptati in SUA ca refugiati politici.

Acesta a fost inceputul. Democratia si Libertatea nu se administreaza cu bata ori cu lingurita! Politrucii si gunoaiele Securitatii, parvenitii, jefuitorii si incompetentii, din orice partid sau mai bine zis grupare mafiota, trebuie sa plece. Romanii ar trebui sa faca coada la Palatul Elisabeta si sa-l roage pe Regele Mihai sa ne salveze tara de la dezastru.

Un comentariu:

  1. Am copilarit ! Cu jegul analfabet ( répètent în clasa IV , si BIZAR ca în perioada 83 - 86 a TURNATORULUI * STEFANESCU * Eu ma aflam în AFRICA MAI EXACT DJIBOUTI SI ÎN ACEASTA PERIOADA FAMILIA MEA ERA TRIMISA ÎN PUSCARIE ( TATAL ) , FRATELE BATUT DIMINEATA SI SEARA LA IMJ SEVERIN. IMJ NU IPJ UNDE ERA * MARELE * CRIMINAL TUTILESCU MARIAN SEF SI CU CARE CICIC JENICA COPILARISE LA BURILA MARE. POT SPUNE CA ERA CHIAR O LEGATURA MAI PUTERNICA CA ÎNTRE FRATI ... ÎNCA UN INDICIU POT SPUNE CA MARIANA CHIVU ( MAMA LUI CRISTI CHIVU ) POATE POVESTII CUM NISTE " GUNOIE " ERAU RACOLATE DE MILITIENII TIMPULUI. TREABA ESTE CA M.TUTILESCU A DEVENIT UNUL DINTRE * SECURISTII * CEI MAI CRIMINALI SI TRADATORI DE TARA ( SCHENGHEN , GENARALUL POL.ROMANE , TRIMIS APOI ÎN MOLDOVA... IAR ÎN ACEL TIMP * FRATELE SAU DE CRUCE !!! *** J. CICIC CEL MAI ÎNFIERBÎNTAT PDL - IST ACUM * INFILTRAT * CA SI CATALIN TUTILESCU LA PSD. DE FAPT DUPA 89 NIMIC NU S - A SCHIMBAT ,ACELEASI FAMILII DE SOBOLANI CRIMINALI SÎNT LA BUTOANE.

    RăspundețiȘtergere