marți, 9 septembrie 2014

JAVRE BOLȘEVICE, VREȚI SĂ-MI ÎNCHIDEȚI GURA?

Bă bolșevicilor, bă jeguri PSD-iste, vreți să-mi închideți gura, mă?

Bă slugile mitomanului, ce frecați zilnic menta prin cafenele pe banii contribuabililor, bă progenituri de politruci specialiști în înscenări știu că sunteți disperați să-mi închideți gura fiindcă se apropie alegerile... așa că vă ofer eu ocazia, bă corupților... să scăpați de mine...

Identificați-l pe jegul securist din înregistrările video de mai jos, care a afirmat ieri că știe el de ce protestăm împotriva lui Ponta... fiindcă a "văzut când am semnat hârtia și am luat banii"... cereți-i "probele" și uite așa mă puteți demasca și da pe mâna justiției... Că eu am trimis licheaua la Parchet, dar nu m-a ascultat...

E bine așa, bă javre bolșevice, sau îl identific eu pe pontistul mălai mare și voi spuneți doar cine l-a plătit să mănânce necomestibil? Ce ziceți bă, jeguri comuniste? 





După cum se aude în înregistrare am și martori, așa că, bă ciumă roșie, nu mai trimiteți gunoaie securiste să mă insulte și amenințe, uzați mă și alte metode, nu tot din alea fumate... fiindcă după cum am spus se apropie alegerile și o să vă fac o campanie pro bono de o să mă țineți minte...

Atenție!
Este interzisa copierea sau reproducerea publicatiilor acestui blog in scop politic sau comercial.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu