luni, 1 septembrie 2014

VICEPRIMARUL PSD SCRECIU MINTE CA... DUICU

Pentru a doua oară, în mai puțin de o săptămână, un alt individ aflat în vizorul DNA nu are loc de mama... mama care este decedată. Astăzi, la o întrebare pe care i-am pus-o, Marius Screciu, viceprimar și președinte PSD al municipiului Drobeta, a răspuns... "pe mă-ta".

Când l-am luat la întrebări "ce are cu mama" mi-a răspuns "ți s-a părut", "numai prostii vorbești" și "dus cu pluta ești", mințind cu nerușinare, ca stăpânul său... marele Duicu. Cât de jalnic poate să fie pentru o biată femeie care, după o viată de dat cu mătura, a realizat că de fapt mizeria a rămas în urma ei...

Bă Screciule, ai cerut... "ia arată, arată", na mă mincinos ordinar ce ești tu, ia de la Olteanu... că eu lucreaz doar cu "materialul clientului".

 


Săptămâna trecută m-am declarat "nașul" unui gunoi al Securității, iar de astăzi am ajuns să fiu "naș" la un cub... de ciumă roșie. 
Bă "finuților" nu uitați... coruptul Duicu e acolo unde i-am prezis eu cu un an înainte și care conform hotărârii definitive publicată astăzi de ÎCCJ în dosarul nr. 4878/2/2014 rămâne în arest împreună cu finul său "gunoierul" Popescu și milițianul Ponea...


Pentru cine nu știe, persoana alături de Screciu este reporteră la RTS, televiziunea deputatului Stănișoară și a finului său Bebe Cupă, ambii traseiști la Tăriceanu... căpușa mitomanului Ponta. Așadar e greu de spus dacă făceau schimb de informații sau... e ceva mai personal... 

Bă parveniților, nu vă plătim să vă ocupați cu sifonatul banului public și să umiliți cetățenii, ci să le reprezentați interesele și apărați drepturile... Dacă nu vă convine... demisia! Și nu uitați bă corupților... DNA-ul e cel care vă va băga la răcoare!


POSTARE NEFINALIZATĂ... urmează și alte video, în premieră!


Atenție!
Este interzisa copierea sau reproducerea publicatiilor acestui blog in scop politic sau comercial.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu