marți, 1 iulie 2014

SECURISTUL "FELIX" ÎȘI FACE BAGAJELE...

Curtea de Apel București a dispus astăzi sechestru asigurator pe averea necurată a fostului securist Dan Voiculescu pe care acesta, din motive lesne de înțeles, o donase unui dublu V.C., adică fiicelor sale Voiculescu Corina și Voiculescu Camelia...

Așadar, când nimeni nu se mai aștepta, mogulul Voiculescu va trebui ca până luni să-și facă bagajele pentru călătoria spre pușcărie. Nu am ascuns niciodată bucuria pe care o simt atunci când jefuitorii țării plătesc în fața legii pentru faptele lor, fiindcă pentru mine este ca o vindecare la adresa românilor îndelung umiliți și obidiți. Felicitări completului de magistrați ce judecă acum cauza pentru modul în care își fac datoria. 

Poate cu această ocazie lătrăii securistului vor înțelege că menirea lor era să fie "câinii de pază ai democrației" nu să atace ori să pupe la comandă și că noi toți suntem egali în fața legii.


Eu mi-am asumat întotdeauna riscul și nu m-am dezis niciodata de acțiunile mele, însă am făcut-o pentru apararea democrației și drepturilor fundamentale ale semenilor mei, nu pentru profitul tagmei jefuitorilor sau gunoaielor Securității. Mai jos este înregistrarea protestului din data de 28 aprilie 2011 când l-am huiduit pe Boc la Drobeta. Tot ce am spus atunci se potrivește mănușă actualei stăpâniri PSD, o cloacă mafiotă, de crimă organizată, condusă de un laș, mincinos și trădător, șef și apărător al baronilor corupți ce vor să readucă totalitarismul în România.

                              

Iată și clipurile publicitare produse și difuzate de slugile securistului Voiculescu, în urma protestului, fără stiința sau încuvințatrea mea, dar pentru profitul varanului...
 

Deci cum spuneam javrelor... SĂ SE UITE ÎN OGLINDĂ ȘI ÎN OCHII COPIILOR LOR!

ȘI APROPO, BĂ JEG SECURIST, LA MULȚI ANI... LA PUȘCARIE!

Atentie!
Este interzisa copierea sau reproducerea publicatiilor acestui blog in scop politic sau comercial.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu