joi, 26 septembrie 2013

ATENTAT IMPOTRIVA SECURITATII STATULUI

Cetateni, asta-noapte a avut loc un atentat impotriva SECURITATII STATULUI!

Dimineata, cand am plecat sa-mi rezolv unele probleme, am vazut pe aleea blocului unde locuiesc o masina a Politiei. Nu mi-am dat seama din ce motiv se afla acolo, dar cum am un pro_fund respect fata de cei ce ma urmaresc si amendeaza din ordinul parvenitilor aflati la putere, am facut o fotografie. 

Doua ore mai tarziu, cand m-am intors acasa am vazut ca in parcare miroase puternic a benzina. Cu gandul la actualul comisarul sef al Garzii de Mediu, Tutilescu Catalin, beizadeaua secretarului de stat, am facut cateva fotografii. Apoi am dat cu ochii cu Dinca Iancu, fost colonel al Securitatii, care a inceput sa se planga ca i-au spart hotii masina. 

Asadar, asta-noapte criminalii i-au perforat rezervorul cu surubelnita si furat benzina, iar cei de la investigatii criminale venisera de dimineata sa cerceteze si sa ia amprente.

Nu stiu cata benzina au furat si daca scopul a fost sa fure sau sa-l compromita pe comisarul Garzii de Mediu, pentru ca o buna parte din benzina s-a varsat in parcare, ce stiu este ca in Romania de azi nici macar Securitatea Statului nu mai poate fi protejata.







Intrucat in astfel de situatii suspectul numarul unu este dusmanul Securitatii  Statului, iar in acest judet eu sunt acela, ma gandesc daca si ce masuri vor lua militienii lui Duicu.

Si fiindca au inceput deja sa tremure chilotii pe mine, vin si ma autodenunt. Eu sunt cel care a lipit anul trecut documentele de mai jos la intrarile din blocul in care locuieste colonelul Securitatii Statului. Realizez ca tovarasul colonel a avut foarte multe sarcini pentru a contracara si elimina dusmanii Securitatii Statului si consider ca necesita ceva protectie...






Totodata, pentru a veni in ajutorul anchetei si judecand dupa forma amprentelor lasate pe masina, ma ofer voluntar sa-mi fie luate amprentele degetelor de la picioare, asta intrucat cele de la maini mi le-au rupt tortionarii in Jilava.

Ma bucur ca actiunea criminala indreptata impotriva Securitatii Statului a esuat. Sper ca autoritatile de stat drepti ne va informa daca actiunea criminala a fost zadarnicita de faptul ca faptasul a uitat cutia cu chibrituri acasa sau a realizat in ultimul moment ca in masina nu exista Securitate...

Si apropo, PSD-istii jos mainile de pe Rosia Montana, gazele de sist si banul public! 
PONTA, DUICU, MAFIA... AFARA! DEMISIAAA!





Atentie!
Este interzisa copierea sau reproducerea publicatiilor acestui blog in scop politic sau comercial.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu