miercuri, 18 septembrie 2013

"LEGIONAR DE MUCAVA"

Eu nu am auzit pana acum de domnul Mihail Neamțu si sunt sigur ca nici el de mine. 
Si totusi avem ceva comun, ambii l-am huiduit si numit tradator pe Victor Ponta. Eu si sotia  l-am huiduit in data de 29 martie la Drobeta, iar el in ziua de 17 septembrie in Parlament.

Atunci, cand l-am huiduit eu si Adriana, dupa ce a intrat in sediul CJ Mehedinti, Ponta l-a intrebat pe "pretenul" si finantatorul sau dottore Duicu "Ce cauta astia aici?"
Acum, cand l-a huiduit Mihail Neamțu, l-a numit "legionar de mucava".

Intrucat un cetatean care si-a exprimat un drept constitutional a fost clasificat drept "legionar" de catre premierul coabitant Ponta am considerat ca este necesar sa iau atitudine.

Conform DEX: "LEGIONÁR, -Ă s.m. și f. Membru al unei organizații românești teroriste fasciste dintre războaie numită Garda de fier"

Este stiut ca in Romania este interzisa prin lege infiintarea sau afilierea la organizatii teroriste sau fasciste. Asadar, daca Mihail Neamțu este "legionar" ar fi trebuit sa fie arestat, iar daca nu este trebuia ca "parsivelul" Ponta sa-si fi dat deja demisia.

Nu stiu daca acest procuror "carlan", scolit de politrucul Iliescu si copilot al tatucului securist raspopit, are sau nu notiunea cuvintelor, dar stiu ca este platit de noi cei care il huiduim pentru a guverna in interesul tarii si pentru binele poporului suveran, nu pentru a stăpâni in folosul clicii mafioto-securiste pe care o reprezinta.


Un individ care a tradat vointa a 7,5 milioane de romani, a semnat pact de coabitare cu Basescu, a acceptat conditiile impuse de Barosso, Merkel si Reding si luat in mod repetat decizii fara stiinta partenerului de alianta se numeste tradator.

Totodata fostul avocat al familiei Udrea-Cocos nu a raspuns niciodata la acuzatiile aduse de senatorul Valer Marian, nici in legatura cu contractele cumnatelului si mamicii cu statul.
In schimb a instaurat un regim de teroare amenintand ca "cei care ridica sabia, de sabie vor muri". Amenintare care in cazul meu si al sotiei s-a concretizat intr-un dosar penal pentru "ultraj contra bunelor moravuri" in care s-au comis vadite acte de politie politica.

Impreuna cu sotia am fost unii dintre cei mai urmariti oameni ai Securitatii din anii '80, asadar stiu exact ce inseamna urmarire, diversiune si represiune, iar  mafia securista din PSD, recunoscuta pentru tendintele totalitare, uzeaza din plin toate aceste metode. 

Imi aduc aminte ca dottore Ponta a fost singurul politician din "opozitie" care l-a felicitat pe MRU la investitura din Parlament, care apoi a papat Kobe la 1.000$/Kg pe banii romanilor. 
Habar nu am daca Ponta consuma sau nu carne de Kobe, desi in ultimul timp a devenit extra dolofan, dar sigur este o adevarata cobe pe capul romanilor.
Prin urmare ar fi cazul ca Ponta sa-si ia securistii, politrucii, "dulaul" si... AFARA! DEMISIA!

Iar daca cineva ma considera "legionar" o sa-i dau replica maestrului Papaiani: "Sa moara ma-ta?"

SI APROPO, IO PROTESTATAR DIN 1983, CE TIMP DE DOI ANI AM STRIGAT DE UNUL SINGUR "JOS REGIMUL CRIMINAL BASESCU" NU PRIMESC LECTII DE LA GADEA ORI BADEA. BASESCU E INCA LA PUTERE DOAR DATORITA LUI PONTA, EL SA-L DEA JOS!


Atentie!
Este interzisa copierea sau reproducerea publicatiilor acestui blog in scop politic sau comercial.

 


 


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu