joi, 26 septembrie 2013

PISICA MOARTA PASATA DE LA UNUL LA ALTUL!

Iata ca atunci cand este vorba de actiuni criminale romanii sunt foarte receptivi...

Astazi am avut ceva treaba in zona Politie - Tribunal si am vazut aceasta biata pisica moarta pusa pe gard, vizavi de Politie. Am decis sa o fotografiez dupa ce am constatat ca nu sunt indicii ca ar fi fost calcata de masina, ci foarte probabil strangulata.

Peste jumatate de ora am trecut din nou pe acolo si desi zona este foarte circulata la acea ora, pisica se gasea in acelasi loc. Am fotografiat-o din nou, dupa care am sunat la Politia Municipiului. Intr-un tarziu au raspuns, m-a pus sa astept, iar dupa ce am explicat despre ce este vorba mi-a spus sa sun la Primarie pentru ca ei nu se ocupa cu asa ceva... 

Ulterior mi-am amintit ca acum doi ani comisarul sef Meteleauca, sef adjunct al Politiei Municipiului mi-a spus ca la ei se obisnuieste "sa se arunce pisica moarta de la unul la altul", doar ca atunci era vorba despre solicitarea facuta de fostul sef al Jandarmeriei catre Politie ca sa ma amendeze fiindca protestam legat cu lanturi, dupa incidentul cu "marele" Boc.

Ulterior am sunat la Primarie si mi-a spus ca o sa mearga cineva sa ridice pisica...

In Romania de azi oamenii si animale traiesc la fel si au ajuns sa se omoare tot asa. Asta in timp ce tara este stapanita si jefuita de grupari securisto-comuniste de crima organizata.



 





Parca actuala stapanire a promis "sa rupa pisica" nu sa o omoare...
 

Atentie!
Este interzisa copierea sau reproducerea publicatiilor acestui blog in scop politic sau comercial.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu